quarta-feira, 19 de junho de 2013

Weekend Clothes

  On friday and saturday I went to a typical Brazilian party in my school (named Festa Junina, happens during all month on June and July in some places) so this was the clothes I used:
  
   Na sexta e no sábado fui pra Festa Junina da minha escola então essas  foram as roupas que eu usei:

  Friday (June 14th) | Sexta (14 de Junho):
 Actually I didn't wore the coat, it wasn't that cold as I thought it would be.
 Na realidade não usei o casaco, não estava tão frio quanto pensava.



 This was the view from where I was taking these picures :)
Essa era a vista de onde eu estava pra tirar as fotos :)


  Saturday (June 15th) | Sábado (15 de Junho):
 I wore the coat all the time so this actually looked like a dress and polka tights.
Usei o casaco fechado o tempo todo então na verdade parecia só um vestido e meia calça de bolinhas.





Ps.: On sunday I went to my uncle's house but the light of my bedroom was really awful and I didn't like at all the pictures, so..... But it was super basic: the same shorts and tights that I wore on Saturday and a T-Shirt that has a girl drawed.

Obs.: No domingo eu fui pra casa do meu tio mas a luz do meu quarto estava horrível e não gostei nada das fotos, então..... Mas era super simples: o mesmo shorts e meia-calça que usei no sábado e uma camiseta que tem uma menina desenhada.

Nenhum comentário:

Postar um comentário